به گزارش اکونا پرس،

مسعود سریع القلم با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه توجه به وضع معیشتی و تامین کالای مورد نیاز شهروندان از مهم ترین وظایف و برنامه های شهروند است، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، خانواده ها بتوانند اقلام مورد نیاز خود را بدون هیچ دغدغه ای و با نازل ترین قیمت از فروشگاه های شهروند تهیه کنند.

وی در ادامه افزود: شرکت شهروند در همین راستا اقدامات خود را برای کمک به معیشت خانواده ها آغاز کرده و کلیه اجناس موجود در فروشگاه ها را تا 20 مهر ماه با تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد عرضه می کند.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به آغاز فروش فوق العاده شهروند به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پویشی با عنوان #یکی_برای_دوستم با هدف کمک به تحصیل کودکان نیازمند در فروشگاههای شهروند آغاز شده است که بر اساس آن ملزومات تحصیلی کودکان نیازمند با مشارکت مردم تامین خواهد شد.

دبیر شورای حمایت از کالای ایرانی با اشاره به اقدامات شهروند در حمایت از تولیدات داخل گفت: شرکت شهروند در سال حمایت از کالای ایرانی هزاران کالای تولید داخل جایگزین نمونه های خارجی کرده است، در جشنواره فروش فوق العاده بازگشایی مدارس نیز با در نظر گرفتن این مهم تلاش کرده ایم محصولات با کیفیت ایرانی را به شهروندان عرضه کنیم. 

سریع القلم با اشاره به نظارت های دقیق در کنترل کیفیت و قیمت محصولات اذعان کرد: فروشگاه های شهروند با داشتن کارشناسان مجرب در حوزه کنترل کیفیت و قیمت محصولات سعی بر آن داشته تا همواره کالایی با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان عرضه کند که رضایت حداکثری مشتریان را به دنبال داشته است.