به گزارش اکونا پرس،

مهندس محمد خردمند  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : در حال حاضر بیش از193 اتوبوس در15 خط و 362  اتوبوس BRT در سه خط 4 ،7 و9 تندرو در 4 پایانه شهید افشار ، دستواره ، تجریش و لاله آماده جابه جایی شهروندان و دانش آموزان  است.

وی با اشاره به وضعیت شبکه تاکسی رانی منطقه یک خاطر نشان ساخت: تعداد بیش از 3 هزار و 873 تاکسی نیز شامل ناوگان تاکسی خطی، گردشی و بیسیم و همچنین تاکسی ون در  53 خط در 5 پایانه ارم ، شهید دستواره ، قیطریه ، مینی سیتی و نوبنیاد فعال  هستند که با حداکثر ظرفیت خود خدمات رسانی می کنند.

خردمند  تصریح کرد: نگهداشت ایستگاه های اتوبوس و تاکسی سطح منطقه نیز به طور مستمر در حال انجام است و در این راستا سطل های زباله در ایستگاه های brt تندرو نصب ، خط کشی ایستگاه های فیدر اتوبوسرانی و ایستگاههای تاکسیرانی انجام و طراحی و نصب تابلوهای جدید مسیر خطوط اتوبوسرانی اجرا شده است.

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تشویق آنان در استفاده از حمل ونقل عمومی 90 درصد پایانه های سطح منطقه به امکانات رفاهی از جمله سرویس بهداشتی ، نمازخانه، سرپناه و...  مجهز شده است.