به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران؛ مجتبی یزدانی با اعلام اینکه در این نمایشگاه که از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها برگزار می شود، بخشی از فعالیت های مدیریت شهری تهران در حوزه خدمات شهری به صورت یکپارچه و در قالب نمایه هایی از پروژه های منتخب این حوزه ارائه می شود. 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه که از اول تا سوم اسفندماه به میزبانی بندرعباس برگزار می شود، علاوه بر شهرداری تهران، شهرداری های سایر کلان شهرها و شهرهای کشور نیز حضور دارند، اظهار کرد: در قالب غرفه معاونت خدمات شهری، سازمان های مدیریت میادین میوه و تره بار، زیباسازی، بهشت زهرا (س)، مدیریت پسماند، بوستان ها و فضای سبز و آتش نشانی و خدمات ایمنی و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار حضور دارند.

یزدانی با بیان اینکه رویداد شهر ایده آل، فرصت مناسبی است تا شهرداری تهران از تجارب شهرهای اقصی نقاط کشور استفاده کند و متقابلاً سایر شهرها و کلان شهرهای کشور نیز از تجربیات شهرداری تهران در حوزه خدمات شهری و  خدمت رسانی به شهروندان و نیز ارتقاء و بهبود محیط زیست شهری استفاده کنند.

معاون شهردار تهران در پایان اعلام کرد:  مدیریت شهری پایتخت برای انتقال آموزه ها و راهبردهایی که برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم تهران برنامه ریزی و اجرا شده است آمادگی کامل دارد.