به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک -- موسوی لاری مدیر کل هماهنگی ، نظارت و پی گیری معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در جلسه اختتامیه و جمع بندی نظارت ستادی 

شهرداری منطقه یک که با حضور هیات همراه و سید حمید موسوی شهردار این منطقه ، معاونان و مدیران منطقه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا سال گذشته مدل ارزیابی مناطق با شاخص های کیفی و سلیقه ای و مقایسه باسایر مناطق انجام می شد که نتایج صحیحی از آن حاصل نمی شد بر همین اساس با همکاری اداره کل ارزیابی اقدام به اجرای مدل ارزیابی کمی نمودیم تا نظرات قابل اعمال در آن نباشد وهمه موارد طبق عدد و ارقام سنجیده شود.

وی گفت: در این روش هرمنطقه با عملکرد و ویژگی های خود و برنامه اصلی شهرداری تهران و به صورت داخلی و بدون مقایسه با سایر مناطق و سازمان ها ارزیابی می شود.

موسوی لاری نواحی را کوچکترین بخش مدیریتی شهرداری ها دانست و گفت: انتظار ما از نحوه نظارت شهرداران نواحی مدیران بسیار بالا است و باید آنها نظارت دقیق و مستمر در ناحیه داشته و از همه اتفاقات محدوده تحت مدیریت خود واقف و مطلع باشند.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز با اشاره به تشکیل ستاد ناحیه محوری خاطر نشان ساخت : این ستاد  احصاء همه نواقص را در سرلوحه کار خود خواهد داشت و همه مدیران امر با تعهد و تلاش مضاعف و روحیه جهادی دلسوزانه خدمت گزار مردم خواهند بود تا عملکرد خوب ستاد الگویی کار آمد برای سایر مناطق باشد.

وی یکی از مشکلات مردمی مطرح شده در ملاقات ها را مربوط به کمیسیون ماده 7 و فضای سبز دانست و گفت: باید با پی گیری های لازم از سازمان بوستان ها راهکار مناسبی برای این موضوع مطرح 

شود تا رضایتمندی شهروندان بدست آید.

موسوی مشارکت مردمی برای اجرای طرح های شهری را لازمه کسب موفقیت دانست و گفت: شهروندان در بحث نگهداشت شهر با بودن در کنار مدیریت شهری می توانند تاثیر مناسبی در ساماندهی محل زندگی خود داشته باشند به طور مثال مناسب سازی گذرهای بن بست که خود شهروندان حاضر به اجرای آن هستند می تواند چهره شهر را تغییر دهد.

وی ساماندهی خیابان شهرداری را یکی از عملکردهای همه جانبه مدیریت شهری منطقه دانست و گفت: ستاد ساماندهی محور خیابان شهرداری تشکیل شده تا زیباسازی، مناسب سازی و ساماندهی آن به طورتوام اجرا شود تا بتوان یک الگویی از کار مشترک چند معاونت را در یک معبر به نمایش گذاشت .