به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، کمپین زنگ تفریح شهروند با شعار "تخفیف، تفریح و جایزه" از اول شهریور ماه با تخفیفات ویژه برای انواع لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کوله و ... در تمام فروشگاههای شهروند آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

فروشگاه‌های شهروند در راستای حمایت از اقتصاد خانوار و کمک به تنظیم بازار در فصل بازگشایی مدارس، طی رایزنی‌های مستمر با تامین کنندگان توانسته بیش از 3000 قلم کالا را با تخفیفات فوق العاده به شهروندان عرضه کند.

از سویی با توجه به افزایش قیمت چشمگیر کاغذ طی ماه‌های اخیر و نگرانی های به وجود آمده برای خانوارها در تامین دفاتر مورد نیاز دانش‌آموزان، شهروند بر اساس تدابیر از قبل پیش بینی شده ضمن تامین این کالا با قیمتی مناسب تخفیفات 25 الی 40 درصدی را برای این کالا در نظر گرفته است.

با توجه به نامگذاری سال 98 تحت عنوان "رونق تولید"، فروشگاه‌های شهروند بیش از 80 درصد اقلام تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان را از تولیدکنندگان ایرانی تهیه کرده که این امر نه تنها منجر به حمایت از اقتصاد داخلی می‌شود بلکه در راستای توجه به حقوق مصرف کنندگان، کالایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.