به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به اینکه در محدوده بازار بزرگ عبدل آباد شاهد آن هستیم که موتورسیکلت‌ها در هر مکانی که علاقه مند باشند و حتی پیاده روها،  اقدام به پارک موتور می کنند افزود: در این خصوص به درخواست کسبه و معتمدین و به منظور عدم ورود موتور سیکلت به درون بازار و تسهیل در رفت و آمد،ساماندهی فضای پارک موتور سیکلت‌ها و ایجاد پارک حاشیه ای در این محدوده در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بلوار شکوفه حد فاصل خیابان های احد و احسانی فضای مناسبی برای پارک موتور اختصاص یافته است که راکبان می‌توانند موتورسیکلت خود را در این محدوده که تنها مختص به این نوع وسیله حمل و نقل است  پارک کنند.

ضمن اینکه در محدوده مترو عبدل آباد و پایانه شهید سروری در خیابان مکتب العباس نیز به دلیل همجواری به بازار بزرگ احسانی و تردد بالای شهروندان در این محدوده فضای پارک حاشیه ای شامل خط کشی و نرده گذاری  ایجاد خواهد شد.

توکلی خاطر نشان کرد: با تعیین و اختصاص فضای پارک حاشیه ای به موتورسیکلت‌ها که با نصب بنرهای مخصوص اطلاع رسانی می‌شود،‌ راکبان نباید دیگر موتورهای خود را در پیاده روها پارک کنند در غیر این صورت موتورسیکلت توسط پلیس راهور به پارکینگ منتقل خواهد شد.