به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در جریان این مراسم فائزه دولتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: با همکاری و مشارکت شورایاران اقدامات خوبی در محله شاهد رخ داده که حضور موسسه ارمغان حیات شکوفه ها در سرای محله و ارائه خدمات ویژه به کودکان اوتیسم یکی از این رویدادهای فرخنده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده هایی که فرزندانشان با اختلال اوتیسم روبرو هستند مسائل و مشکلات زیادی را پیش روی خود دارند، تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در خصوص این بیماری وجود دارد اطلاع رسانی نامناسب در این زمینه است.

معاون شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: فعالیت حداکثری موسسات از این دست امری بسیار ضروری است تا خانواده هایی که نیازمند کمک یا آموزش هستند به این مراکز مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: دو طبقه از سرای محله شاهد را در اختیار موسسه ارمغان حیات شکوفه ها قرار داده ایم تا این موسسه دوره هایی از قبیل کاردرمانی، گفتار درمانی، اتاق شن، اتاق تاریک و ... را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه کند.

دولتی در پایان تاکید کرد: امید است با افتتاح مراکز بیشتر خدماتی در منطقه و شهر تهران شاهد افزایش آگاهی شهروندان باشیم و همچنین با ارائه خدمات به خانواده ها و افراد دارای اختلال اوتیسم بتوانیم کمک هرچند کوچکی به این افراد کرده باشیم.

گفتنی است شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88496851 تماس حاصل فرمایند