به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین رویداد استارت اپی در منطقه 2 با هدف حمایت از کسب و کارهای نوآروانه و هوشمند برنامه ریزی شد و از آنجائیکه مدیریت شهری این منطقه توانمند سازی و ایجاد فضای مناسب اشتغال برای زنان سرپرست خانوار را از جمله مسئولیت های اجتماعی خود می داند، از این بانوان دعوت شد تا در این رویداد حضور یابند که با معرفی 3 اپلیکیشن جدید کارا، با سلام و مجد فضای جدیدی برای عرضه محصولاتشان در اختیار آنان گذاشته شود.

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه یکی از کارهایی که برای حمایت از زنان سرپرست خانوار می توان انجام داد تقویت مشاغل خانگی و کارآفرینی برای آنهاست افزود: با ثبت نام این بانوان توانمند در اپلیکیشن های جدید کارا و با سلام این بانوان می توانند غرفه های مجازی عرضه محصول خود را داشته باشند و با عرضه محصولات خود به تمامی نقاط ایران کسب و کارشان را رونق بخشند.

رسول کشت پور با تاکید بر نقش موثر اپلیکیشن های کارآمد در بهبود زندگی شهروندان اظهار کرد: همانند گذشته از هر نوع ایده جدید و کسب و کار نوآورانه و خلاقانه حمایت می کنیم تا شرایط بهتری را برای زندگی تمامی شهروندان فراهم کنیم.

در این جلسه پس از معرفی اپلیکیشن های کارا، با سلام و مجد شهردار منطقه 2 از محصولات و هنرهای دستی بانوان توانمند سرپرست خانوار دیدن کرد و پس از شنیدن مشکلات آنان در خصوص در اختیار قراردادن فضا و امکانات لازم برای کار و برگزاری بازارچه و غرفه های فروش تولیداتشان به آنها قول مساعدت داد.

در این رویداد استارت اپی  اپلیکیشن کارا با شعار " کارو به کارا بسپارید" حضور یافته بود، این اپلیکشن هر نوع خدمتی که شما به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان می گذارد و از جستجو در سایتهای مختلف و اپلیکشین  های گوناگون بی نیازتان می کند. اگر نیاز به یک متخصص تاسیسات یا برق کار، نقاش ساختمان و... داشته باشید کافیست این اپ را دانلود کنید و پس از دیدن  نظرات سایر افرادی که از سرویس مورد نظر شما استفاده کرده اند در صورت تمایل آن را انتخاب کنید تا در سریع ترین زمان ممکن آن خدمت را دریافت نمایید. همه افرادی که دارای کسب و کار شخصی خود هستند و زنان سرپرست خانوار که توانمندی یا هنری دارند نیز با ثبت نام در این اپلیکیشن می توانند به عرضه خدمت یا ارایه محصول خود بپردازند.

اپلیکیشن سودمند دیگر معرفی شده در این رویداد "با سلام " بود که از حدود دوسال پیش با ایده عرضه تولیدات و محصولات روستاییان به سایر نقاط کشور ایجاد شده است. در این اپلیکیشن همه می توانند صاحب غرفه شخصی فروش خود باشند و محصولات و تولیدات خود را بی واسطه به دیگران عرضه کنند.به همین منظور نیز این اپ به زنان سرپرست خانوار معرفی شد تا با ثبت نام در این اپلیکیشن مفید بتوانند غرفه های خود را داشته و محصول و هنرهای دستی شان را به فروش برسانند.

و سومین اپلیکیشن این رویداد، اپ مدیریت جابه جایی دانش آموزان " مجد" در آستانه آغاز سال تحصیلی به شهروندان معرفی می شود و پدر و مادر ها بی دغدغه می توانند فرزندانشان را با سرویس به مدرسه بفرستند. با استفاده از این اپ والدین می توانند از مسیر حرکت سرویس مدرسه و زمان تقریبی رسیدن فرزندانشان به منزل مطلع شوند و یا در صورت تمایل گزارش حرکت، توقف،محدوده جغرافیایی و سرعت غیر مجاز و یا حتی مسیرهای پیموده شده در روزهای قبل را دریافت کنند.

4cea3f28-59cf-4fc2-b147-7ba92c4346da

a2e807fc-7174-4b55-9720-c32160c3e10c