به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت:  در طرح استقبال از مهر عملیات کندوکوب، هرس، نظافت باغچه ها و فضای سبز 12 مدرسه به همت اداره فضای سبز و به منظور ارتقای سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

به گفته وی، در این راستا فضای سبز مدارس بنی هاشم، عراقی، علامه امینی ، صیاد شیرازی، الغدیر، لقمان، نور علم، جواد موفقیان، هنرستان آل محمد، نجمه، احرار و جواد الاُئمه علف زنی، ترمیم تشتک، حذف پاجوش و تنه جوش شد و ضمن نظافت و خشکه زنی، به آفات و بیماری های آنها رسیدگی شد.

کریمی پور با اشاره به بهسازی فضای سبز معابر اطراف مدارس و مراکز آموزشی گفت: همچنین عملیات علف کشی و کندوکوب و کاشت درخت در 15 متری سوم و چهارم،  15 متری اول نبش خیابان18،  بین 15 متری اول و بزرگره افسریه انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اضافه کرد:  بازدید از مدارس سطح نواحی نیز با اولویت انجام و در صورت نیاز فضای سبز آنها بهسازی شد.

وی به اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: اکران تبلیغات محیطی، اجرای  عملیات رنگ پوششی و پاکسازی دیوارهای بیرونی مدارس و جداره مسیرهای منتهی به مدارس سطح منطقه، 

 اجرای عملیات حذف زوائد معابر منتهی به مراکز آموزشی به منظور کاهش خطرات احتمالی توسط نواحی از جمله این اقدامات است.