به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار " محسن یوسفی " بابیان این مطلب گفت: با راه اندازی این سامانه تمامی مناقصه ها، مزایده ها ،ارایه پاکات ، استعلام ها  واطلاعات قراردادها و انتشار سیستماتیک اطلاعات قراردادهای متوسط و کلان شفاف سازی می شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه چهار به عنوان منطقه پایلوت اجرای این سامانه انتخاب شده، افزود: منطقه چهار به عنوان بزرگترین منطقه شهرداری تهران از این انتخاب استقبال کرده تا با همکاری اداره کل امور مالی و سازمان فن آوری اطلاعات بتواند در شفاف سازی قراردادهای منطقه گام موثری بردارد و انجام فرآیند برگزاری مناقصات بصورت کاملا مکانیزه از دستاوردهای دیگر این سیستم خواهدبود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه چهار تهران همچنین افزود: با برقراری «سامانه جامع معاملات »بسیاری از مسیر فرآیند انعقاد قراردها کوتاه تر شده و از فعالیت های موازی و اضافی کاسته و ممکن است برخی فعالیت ها اضافه شود که در مجموع رویکرد مثبتی خواهد داشت.

یوسفی درپایان افزود: امید است با آموزش های لازم به همه کاربران حوزه های اجرایی  و همکاری سازمان فن آوری اطلاعات بتوانیم نسبت در شفاف سازی قراردادهای منطقه گام موثری برداریم.