به گزارش اکونا پرس،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، سید علی مفاخریان ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، بیان داشت: برای اجرای بهتر امور مربوط به هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس می بایست برنامه ای مدون و پیش بینی شده فراهم شود تا بتوان با راهکار های مناسب و خط مشی های جدید نسبت به اجرای برنامه های ابتدای ماه مهر اقدام کرد.

وی افزود: با شناخت بهتر پتانسیل ها و ظرفیت هایی که هر سازمان به اشتراک می گذارد، فرآیند ارتباط بهتر میان سازمان ها برقرار می شود و این امر می تواند اجرای امور را تسهیل کند.

شهردار منطقه9 با اشاره به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با حوزه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا(ع)، برنامه و نمایشگاهی مرتبط با هفته دفاع مقدس در بوستان المهدی(عج) در دستور کار قرار دارد که با آغاز این ایام در دو سانس برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی در محیط پیرامونی مدارس گفت: با توجه به اینکه در هفته های اول بازگشایی مدارس بار ترافیکی سنگینی ایجاد خواهد شد، مجموعه شهری منطقه9، اقدامات ترافیکی را تسریع کرده و اجرای برخی از حفاری ها و عملیات های عمرانی غیر ضروری را به هفته های بعد از این ایام منتقل می کند.

مفاخریان در پایان اذعان داشت: می بایست هم افزایی جدی تری میان سازمان ها و مدیران صورت گیرد که این امر می تواند راهبرد بهتری را ایجاد کرده تا به نحو احسنت بتوان از ظرفیت های موجود در منطقه9 استفاده کرد.