به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، " حمید رضا فرخی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه رفع مشکل سدمعبر نیازمند همکاری و تعامل مطلوب مراجع قضایی و نیروهای انتظامی است افزود: مدیریت شهری تهران به تنهایی قادر به جمع آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارها نیست و رفع این مشکل نیازمند همکاری مطلوب مراجع قضایی، نیروهای انتظامی و پلیس راهور به ویژه شهروندان است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس و به دنبال آن افزایش حجم ترافیکی معابر، طرح ساماندهی معابر در قالب "طرح استقبال از مهر 1398" در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با اشاره به محلات تحت پوشش این طرح گفت: محلات شمیران نو، گلشن و جوادیه از جمله محلاتی هستند که در مرحله نخست این طرح قرار دارند.

فرخی تصریح کرد: در این طرح خودروهایی که با پارک در سطح معابر و پیاده روها اقدام به سد معبر و فرروش میوه و سایر اقلام می کنند به پارکینک منتقل می شوند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مشکلات ترافیکی و حوادثی که برای عابران پیاده در سطح معابر بوجود می آید ناشی از عدم احترام برخی از افرادی است که با پارک خودروها و فروش میوه باعث مسدود شدن پیاده روها و سواره روها می شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار افزود: طرح ساماندهی وانت بارها و سد معبر به صورت ویژه با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی و پلیس راهور اجرا می شود.