به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ،از اجرای طرح چهارشنبه های پاک در سطح محلات منطقه خبر داد ،بر این اساس چهارشنبه های هر هفته نواحی ششگانه منطقه در یک محله پایلوت و مشخص شده با بسیج کلیه اکیپهای اجرایی و نیرو های خدمات شهری و رفت و روب طرح ویژه نگهداشت را اجرا می کنند. 

این مقام مسئول اظهار کرد:  در این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت ها ی  خدمات شهری در حیطه فضای سبز ، ، زیباسازی ، ساماندهی ، پسماند ، محیط زیست در موضوعات استقبال از مهر ، اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح حدود 150 نفر از پرسنل و عوامل اجرائی با استفاده از تجهیزاتی شامل ماشین جدول شو ، جاروب ، واترجت ، خاور ، مخزن شور ، تانکر ، نیسان و.. فعالیت داشتند.

بر این اساس معاون خدمات شهری  منطقه رسیدگی به پیامهای سامانه 137 و 1888 و درخواستهای شهروندان در این طرح را بسیار با اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: این طرح در روزهای چهارشنبه در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

گفتنی است این هفته در محلات حضرت ولیعصر (عج)(خیابان نجات اللهی)،خیابان وصال شیرازی،خیابان کریم خان،خیابان کارگر از گمنام تا خیابان بیستم،خیابان ولیعصر ضلع شمال پارک ساعی وضلع شمال خیابان اسد آبادی اجرا شده است