به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در ابتدای جلسه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به ارائه گزارشی تفصیلی در رابطه با تاریخچه، اهداف شکل گیری، سیاست های نوسازی در گذشته و اکنون، اقدامات انجام شده در حوزه های بازآفرینی، بهسازی و نوسازی و برنامه های جاری و آتی سازمان نوسازی شهر تهران پرداخت.

در ادامه مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران بر ضرورت توجه به منافع عمومی شهرداری و دغدغه داشتن برای مسائل شهر و شهروندان تأکید کرد و یادآور شد: در حال حاضر از بالاترین مقامات نظام تا سطوح پائین تر مدیریتی همه راجع به موضوع امید بخشی به مردم تأکید و تشویق می کنند، اما پرسش اینجاست که دستیابی به این مهم از چه طریقی حاصل می شود؟

کاظمی در این باره متذکر شد: داشتن حس خرسندی و رضایت در کارمندان و افتخار آنان به محل کار خود زمانی حاصل می شود که آنها ببینند تصویری که شهروندان نسبت به سازمانشان دارند تصویری مثبت است، لذا ضروری است با خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و اجتناب از توجه به منافع شخصی، گروهی و یا درون سازمانی، بتوانیم تصویری مثبت از مجموعه شهرداری در دل شهروندان ایجاد کنیم. 

مدیرکل دفتر شهردار تهران تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری جدید، تأکید شهردار محترم تهران روی سه اصل است. اصل اول پاک دستی، اصل دوم تخصص و اصل سوم توانمندی است که غالباً سعی شده در انتصاباتی که در شهرداری تهران صورت می گیرد توجه به این سه اصل مدنظر قرار گرفته شود.

مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران با بیان این که اعتقادم این است که در شهرداری در بخش های مختلف از جمله سازمان نوسازی شهر تهران، سازمان بوستان ها، سازمان زیباسازی و ... فعالیت های بسیار زیاد و گسترده ای صورت می گیرد، بر ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مطلوب به مخاطبان تأکید کرد.

استفاده از ظرفیت شرکت های صنعتی و دانش بنیان در ایجاد الگوی ساخت کم هزینه و زود بازده در بافت های فرسوده، شرکت در نمایشگاه تقاضا محور، مشخص کردن اولویت های بافت فرسوده برای کاشت تک درخت با مشارکت شهروندان با همکاری سازمان بوستان ها و ... از دیگر مواردی بود که از سوی کاظمی در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.