به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه  از 31 شهریور با مشارکت شهرداری های مناطق 11، 12، 13، 14 و 16 ، قرارگاه قدر ثارالله و نواحی مقاومت بسیج مناطق یادشده آغاز به کار می کند و تا 6 مهر ماه ادامه دارد.

به گفته وی، بازسازی عملیات سرنوشت ساز انهدام سکوهای نفتی الامیه – البکر عراق هرشب از ساعت 19 تا 21  در دریاچه بوستان آزادگان انجام می شود.   

وی به تشریح بخش های دیگر این نمایشگاه پرداخت و افزود: غرفه و برنامه هایی با موضوع جنگ و ایستادگی،  برپایی استیج ویژه کودکان و بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و محرم، برپایی نمایشگاه جنگ نرم، ادوات جنگی، فرهنگی و مذهبی، به نمایش گذاشتن دستاوردهای سپاه با هدف معرفی دستاوردهای دفاعی و امنیتی، برپایی مسابقات متنوع  و  برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی از جمله برنامه های این نمایشگاه است.

محمدی اضافه کرد: اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و رشادت های آن  و تجلیل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در این هفته انجام می شود.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه یاد یاران به  مدت یک هفته همه روزه از ساعت 9 الی 21 در بوستان آزادگان  پذیرای علاقه مندان و شهروندان خواهد بود.