به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "محمدمحمددوست" در مراسم آغاز سال تحصلی جدید که با حضور رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، رییس آموزش و پرورش، رییس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان انتظامی، برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و تقارن آن با هفته دفاع مقدس گفت: آرامش، آسایش و عزت و افتخاری که هم اکنون در کشور و در سطح بین المللی شاهد آن هستیم حاصل تلاش و ایثارگری، جانفشانی و فداکاری عزیزانی است که در دوران دفاع مقدس با اخلاص و بدون هیچ ادعا و توقعی از خود گذشتند  وما امروز با آرامش زندگی می کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم نگاهی به هجمه های سیاسی و اقتصادی جهان علیه کشور عزیزمان بیندازیم، خواهیم دید با بضاعت کمی که از نظر نظامی داشتیم توانستیم در میان کشورهای جهان سربلند بیرون آمده و کشور و خاکمان را حفظ کنیم که اهمیت آن به وجود فرهنگ غنی مردم و ریشه در حاکم بودن ارزشها و اخلاص و از خودگذشتگی هاست.

شهردار منطقه چهار اضافه کرد: اینها بود که توانستیم از آن مراحل سخت عبور کرده و بر همه دنیا چیره شده تا امروزه بتوانیم با استقلال و سربلندی کشور مان را اداره کنیم.

محمددوست تصریح کرد: نکته دوم تلاش مدیریت شهری، آموزش پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، شهرداری و ... است که همه دست به دست هم دادند تا سال تحصیلی شروع خوبی باشد. 

وی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس، حاکی از اهمیت تحصیل و مدرسه و آموزش و پرورش در جامعه است .

شهردار منطقه چهار گفت: امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته جهان بهترین فضاها برای مدارس اختصاص داده می شود و بالاترین شأن اجتماعی مختص معلم هاست و بیشترین مزایای مادی به آنها تعلق می گیرد .

وی گفت: همه می دانیم که اگر مدرسه درست و نیکو اداره شود اوضاع کشور درست و صحیح اداره خواهد شد و برعکس آن هم اتفاق می افتد.

وی با تشریح اقدامات شهرداری تهران در آستانه بازگشایی مدارس گفت: به هرحال ما در جستجوی آنیم که در شهر و متعاقبا در مدارس محیطی آرام ، پرنشاط ، مطلوب و مطبوع فراهم شود و مدیریت شهری کنار مسوولین آموزش و پرورش برای تحصیل موفقیت آمیز برای دانش آموزان انجام می دهد.