به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، مراسم معنوی سوگواری و روضه خوانی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در منزل خانواده شهدا با عنوان طرح "چهل روضه   در چهل بیت شهید برگزار می شود.

مراسم معنوی زیارت عاشورا، روضه خوانی و مداحی که براساس اجرای دستورالعمل اداره کل امور ایثارگران با عنوان “ چهل روضه در چهل بیت  شهید” در ماه محرم، با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن سنت حسنه روضه‌های خانگی و دیدار با خانواده معظم شهدا برگزار شد، شهرداران نواحی یک،سه،چهار و قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی  با حضور در بیت شهید معظم فیروزی ، ضمن شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) به خانواده محترم این شهید معزز ادای احترام کردند.

در این مراسم احسان یلوه شهردار ناحیه یک منطقه شش با بیان این مطلب گفت: طرح مذکور یکی از طرح های پرخیر و برکت است که به سبک مراسم های روضه و هیئت های خانگی  در حال اجراست.

یلوه ،ضمن حضور در  بیت خانواده معظم فیروزی  افزود: حضور در بیت خانواده های معظم شهید و خدمت به این خانواده های معزز توفیقی ارزشمند است که مدیریت شهری برای کسب توشه معنوی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان در اجرای این مهم اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح چهل روضه در چهل بیت شهید به منظور احیاء سنت های ارزشی و مذهبی به اجرا درآمده است، گفت: حفظ ارزش ها و اشاعه نهضت حسینی و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف این طرح معنوی است.