به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، سید علی مفاخریان با اعلام این خبر گفت: با هدف نشر فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، تابلو مزین به تمثال شهید گودرزی به همراه نام و مشخصات وی در کوچه ای که مزین به نام این شهید والا مقام دوران دفاع مقدس می باشد، نصب شد.

وی افزود: امروز گوشه گوشه کلان شهر تهران، هر کوچه و خیابان و هر معبری با نام مقدس شهدا زینت یافته است که نصب تمثال شهدای شهر تهران تداعی گر یاد شهیدانی است که درس ایثار و از خودگذشتگی را با الگو از سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین را به تمامی حق طلبان آموختند.

در ادامه سرهنگ عزیزی فرمانده ناحیه بسیج حمزه سید الشهدا (ع) ضمن تشکر از مدیران شهری منطقه در راستای تکریم خانواده شهدا عنوان داشت: همه ما امنیت و آرامشی که بر ایران اسلامی حکمفرماست را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: با همکاری صورت گرفته با مجموعه شهری و بسیج تعامل خوبی برای نصب تمثال های مزین به نام شهدا در شهر تهران صورت گرفته است که جا دارد تا از مدیریت ارشد شهری که در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا قدم برداشته است تشکر کرد.