به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه تابستان 74 تور تابستانه به منظور معرفی اماکن فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری برای کودکان، نوجوانان، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مقاصد تورهای گردشگری براساس علاقه مندی شهروندان محلات برگزار شده است، خاطرنشان کرد:  شهروندان از مقصدها و جاذبه های گردشگری تهران نظیر تنگه واشی، امامزاده داوود، امامزاده صالح، باغ پرندگان، برج میلاد، هیومن پارک، بوستان جمشیدیه، ملت، ری گردی، دارآباد، موزه دفاع مقدس، خانه موزه استاد معین، باغ وحش ارم، روستای رینه و سیلوی قدیمی تهران دیدن کردند.

مختاری در ادامه به تورهای ویژه  گردشگری در تابستان اشاره کرد و گفت: تور آرامستان گردی ویژه فعالان و مدیران  گردشگری تهران و تور بزرگ تکیه گردی به مناسبت ماه محرم ویژه شهروندان انجام شد که در آن ضمن بازدید از تکیه تاریخی درکه شمال تهران با پیرغلامان و رئیس اوقاف شمیرانات دیدار و با تاریخچه این تکیه آشنا شدند. 

معاون اجتماعی و فرهنگی  منطقه یادآور شد: طرح نشاط و تعالی نیز ویژه211 دانش آموز از فرزندان پرسنل منطقه با همکاری ستاد گردشگری منطقه و بسیج در راستای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان منطقه در تابستان امسال برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی پنج شنبه های گردشگری شهر تهران یادآور شد: چهارمین پنج شنبه گردشگری نیز 18 مهر به میزبانی منطقه 15 برگزار و گردشگران مناطق 22 گانه از جاذبه های دیدنی بوستان آزادگان شامل کوشک امیرسلیمانی ودریاچه آزادگان بازدید خواهند کرد.