به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در ابتدای این مراسم مهدی داوری دولت آبادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن قدردانی از مدیران شهری منطقه 7 به واسطه فراهم آوردن فرصتی در راستای تقدیر از آتش نشانان گفت: امیدوارم که تمام شهروندان و مسئولین از عملکرد همکاران بی ادعای من در سازمان آتش نشانی خشنود باشند.

وی تصریح کرد: ما همه به هم قول داده ایم تا برای نجات جان و مال مردم از هیچ کاری دریغ نکنیم. زمانیکه شهروندی جان یا مال خود را در حادثه ای از دست می دهد از تلخ ترین لحظات کاری ماست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما آرزومندیم روزی فرابرسد که در شهر شاهد هیچ حادثه ای نباشیم و این امر زمانی محقق می گردد که بتوانیم در وظیفه اصلی و پنهان ما که همان ارتقاء آگاهی به شهروندان است موفق عمل کنیم تا در وهله اول با رعایت نکات ایمنی از بروز هر گونه حادثه پیشگیری کنیم .

در ادامه سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 آتش نشانان را سربازان جان برکف بی ادعا دانست و گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با استفاده از پرسنل با تجربه و حضور به هنگام در مکانی که حادثه رخ داده است با نجات جان و مال شهروندان همواره عملکردی قابل تمجید و تقدیر دارد .

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه آتشنشانان انسانهایی هستند که از جان خود برای حفظ مال، امنیت و زندگی شهروندان مایه می گذارند، یادآور شد:  آتش نشانان با رشادتها و دلاور مردیهای خود انسانیت ، نوع دوستی ، شجاعت و فداکاری را به تمام معنا به نمایش می گذارند.

گفتنی است سرودخوانی خردسالان با مضمون تقدیر از آتش نشانان، حضور دو شهروند نجات یافته از آتش توسط تیم آتش نشانی ایستگاه 93 و همچنین حضور داریوش ارجمند از پیشکسوتان عرصه سینما ، رنگ و بویی خاص به این مراسم داد.