به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این مراسم روز گذشته با حضور محمدی شهردار منطقه، سیف رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران و اعضای کانون های گردشگری منطقه در کوشک امیرسلیمانی بوستان آزادگان برگزار شد که در پایان از فعالان حوزه گردشگری شهرداری منطقه۱۵ قدردانی شد.

به گفته وی، پیش از این مراسم فعالان حوزه گردشگری منطقه از  مسیر گردشگری شامل پردیس تئاتر تهران، آرامستان کلیمیان «بهشتیه خاوران»، امام‌زاده سیده ملک‌خاتون و در خاتمه از عمارت کوشک امیر سلیمانیه دیدن کردند.

وی یادآور شد:  امسال رویداد نکوداشت نامگذاری تهران از قالب «روز تهران» به «هفته تهران» تغییر شکل داد  و در این راستا ویژه برنامه‌های «هفته تهران» با هدف بازشناسی هویت این کلانشهر از جمعه آغاز و تا پنجشنبه ۱۸ مهرماه ادامه دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: در این هفته به همت ستاد گردشگری منطقه تور یک روزه گردشگری منطقه 15 برای گردشگران منطقه 5 و تورهای یک روزه تهران گردی از طریق سراهای محله برگزار می شود.

مختاری ادامه داد: شهروندان به منظور بهره مندی از تور های گردشگری می توانند به نزدیکترین سرای محله محل سکونت خود مراجعه کنند.