به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "معصومه سادات عمارتی " با اشاره به اینکه کودکان به عنوان مهمترین سرمایه های اجتماعی هستند، رشد و حفظ سلامت جسم و روان آنان از اهمیت بالایی برخوردار است  افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک 16 مهر ماه ، برنامه های متنوعی در منطقه چهار برگزار می شود.

وی مهمترین برنامه های این هفته را دوچرخه سواری کودکان با شهردار و مدیران ارشد منطقه عنوان کرد و گفت: باتوجه به مصادف شدن روز جهانی کودک، 16 مهر ماه با روز سه شنبه بدون خودرو، کودکان منطقه در کنار شهردار و مدیران ارشد منطقه دوچرخه سواری می کنند.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از حضور کودکان در پروژه های مدیریت شهری منطقه در این هفته اشاره کرد و گفت: در این هفته کودکان منطقه ضمن دیدار با مدیران ارشد شهری و برگزاری جلسات مشترک با یکدیگر ، از پروژه های مدیریت شهری بازدید خواهند کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از دیگر برنامه های متنوع این هفته، برگزاری اردوهای علمی و آموزشی ، تقدیراز کودکان هنرمند و فعال منطقه ، اهدا هدیه به کودکان بیمار و بستری در بیمارستان های منطقه، برگزاری تئاتر و نمایش های خیابانی ، برگزاری مسابقات آموزشی در سطح منطقه، برگزاری نمایشگاه از کارهای دستی کودکان در سرای محلات و .. را نام برد.

وی درپایان  افزود: با توجه به تقارن ایام ماه صفر با این هفته و به منظور نهادینه کردن ارزش های دینی و تربیتی در ذهن و روح کودکان ،در برگزاری برنامه های گرامیداشت این هفته به رویکرد آموزه های دینی توجه شده است.