به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: همزمان با فرا رسیدن روز ملی کودک و روز جهانی پیاده روی و ورزش های همگانی و در راستای حمایت از کمپین  سه شنبه های بیدود محمدی شهردار منطقه به همراه 20 پسر دانش آموز پیست هفت کیلومتری بوستان بزرگ آزادگان را با دوچرخه طی کردند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه  مسابقه نقاشی "شهری که من دوست دارم" در هفته کودک افزود: 900 آثار از منطقه 15 به این مسابقه ارسال شد که در پایان دو نفر از شهروندان ما موفق به کسب مقام شدند و  جوایز خود را در مراسم اختتامیه دریافت کردند.  

مختاری در ادامه به برگزاری جشنواره کودک در روز جمعه 19 مهر اشاره کرد و گفت:  این جشنواره فرصتی را برای شادی بچه ها فراهم می کند و در آن برنامه‌های تفریحی چون مسابقه نقاشی، ورزشی،  گریم، شن بازی و سفال‌گری برای کودکان به اجرا درخواهد آمد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: برگزاری تور یک روزه بازدید برج میلاد ویژه کودکان و بازدید کودکان از آثار برگزیده  نقاشی  «شهری که من دوست دارم»  از دیگر برنامه های این هفته است.

شایان ذکر است؛ جشنواره هفته ملی کودک جمعه 19 مهر ساعت 10 صبح در ورزشگاه فجر واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان شوش شرقی، خیابان ارج(شهید ابراهیمی) به اجرا درمی آید.