به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، معاون حمل و نقل ترافیک از نصب 72 عدد از تابلوهای راهنمای ایستگاه های خطوط تندرو اتوبوسرانی (BRT) در ایستگاه های سامانه 1، 2 و 10 خبر داد.

نصب تابلوهای راهنمایی ایستگاه های خطوط تندرو اتوبوسرانی (BRT) منطقه9

فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه با هدف یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه در تابلوگذاری ایستگاه های اتوبوسرانی تندرو ( BRT)شهر تهران و اطلاع رسانی شهروندان به منظور تسریع در دسترسی به مقاصد سفر، اقدام به نصب 72 تابلو شناسایی در ایستگاه های اتوبوس های تندرو شهر تهران کرد.

وی افزود: ایستگاه های خطوط تندرو با توجه به محدودیت در فضای معابر، از اندازه و امکانات خاصی برخوردارند که برخی از این تابلوها در میان ایستگاه های خط تندرو نصب شده و برخی نیز دارای سازه های بسته و محصورند و تعدادی دیگر از آنها دارای سازه در کنار معابر و یا یک دیواره شیشه ای می باشند. 

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 تاکید داشت: به این منظور برای ایجاد وحدت رویه در تابلوگذاری ایستگاه هایBRT ، عملیات طراحی و نصب این تابلوها بر اساس دستورالعمل ابلاغی در دستور کار قرارگرفته و در مدت کمتر از یک ماه کلیه تابلوهای راهنمای مسیر ایستگاه های سطح منطقه 9 نوسازی شد.

نصب صندلی های چوبی در ایستگاه های حمل و نقل عمومی منطقه9 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه9 از تعویض و نصب 20 صندلی چوبی در ایستگاه های پر تردد سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9، فرزاد فرهادیان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص نصب و نگهداری تجهیزات ایستگاه های حمل و نقل عمومی، اجرای تعویض صندلی های پلاستیکی با چوبی در ایستگاه های هاشمی شرقی، عربی در خیابان دامپزشکی، 21 متری جی، ایستگاه معراج در میدان آزادی، هاشمی غربی، دامپروری در بزرگراه فتح، شهرک توحید در آیت الله سعیدی، المهدی (عج) در آیت الله سعیدی، ضلع جنوب غربی میدان آزادی و اسلامشهر در ابتدای آیت الله سعیدی اقدام شد.

وی افزود: اجرای این طرح علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تعویض و یا شستشوی مکرر صندلی های پلاستیکی در ایستگاه های حمل و نقل عمومی دارد و به دلیل عدم جذب برودت، راحتی استفاده برای شهروندان را به همراه خواهد داشت. 

نصب و تعویض تابلو های راهنمای مسیر در منطقه9

با هدف جایگزینی تدریجی تابلوهای راهنمای مسیر در شبکه معابر غربی پایتخت، نسبت به نصب، نوسازی و تعویض تابلو های هدایت مسیر منطقه9 اقدام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، فرزاد فرهادیان معاون حمل و نقل ترافیک منطقه9 با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص کدگذاری تابلوهای راهنما در معابر شهر تهران، نسبت به نصب 3عدد تابلوی راهنما در تقاطع بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی فراهانی و دوربرگردان غربی بلوار شهید نوری نیارکی اقدام شد و مقرر شده است تا 10 عدد تابلو نیز در مرحله اول این پروژه تعویض شود.

ایمنی سازی ترافیکی برای عابرین پیاده در منطقه9 

با هدف آرام سازی ترافیکی و اجرای خط کشی عابر پیاده، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه9 نسبت به ایمنی سازی و خط کشی عابر پیاده و سرعتکاه در استاد معین اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، در راستای اجرای دستور العمل های ترافیکی، ایمنی سازی معابر عابران پیاده از مقطع عرضی سواره روها و آرام سازی ترافیکی با اجرای خط کشی عابر پیاده و سرعتکاه و نوشتار در تقاطع استاد معین، محدوده طوس تا دامپزشکی اقدام شد.