به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، در این بازدید که  به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات و احصا نقاط قوت و ضعف جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان انجام شد، گروه دوچرخه سواری شهردار و مدیران ، معابر محدوده  محل ناحیه سه را  با دوچرخه رکاب زدند. 

در این بازدید بر ساماندهی حصار کارگاهی و آزادسازی معابر، نظافت و رفت و روب معابر، لایروبی انهار و نگهداشت محدوده  در روزهای پاییزی تاکید شد. 

این گزارش حاکیست، این دور از بازدید براساس تدابیر شهردار تهران مبنی بر استفاده از دوچرخه در سه شنبه های هر هفته به منظور الگو برداری شهروندان از این کمپین و توجه به  نگهداشت شهر در حال اجراست و طبق برنامه زمانبندی هر هفته یکی از نواحی مورد بازدید قرار می گیرد.

‍ رحمان زاده در بیست و ششمین جلسه سه شنبه بدون خودرو خبر داد : 

ناحیه سه ، پایلوت طرح جمع آوری زباله 

شهردار منطقه 13 در بیست و ششمین جلسه  سه شنبه بدون خودرو ضمن تاکید بر برنامه ریزی فرهنگ سازی هر چه بیشتر دوچرخه سواری از اجرای طرح جمع آوری زباله به صورت پایلوت به سبک کشور های پیشرفته در این منطقه خبر داد . 

 مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در بیست و ششمین جلسه سه شنبه بدون خودرو که پس از برنامه گشت صبحگاهی صبح امروز سه شنبه 23 مهر در ساختمان شهرداری ناحیه سه برگزار شد،با اشاره به یکی از رویکرد های شهرداری تهران مبنی بر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری گفت :  دوچرخه سواری علاوه بر اینکه یک ورزش محسوب می شود یک وسیله نقلیه پاک است که با توسعه و استفاده از آن تعامل بین فرد و محیط تقویت می شود ، از این رو لازم است تا در  این زمینه فرهنگ سازی شود و باید با توانی بیشتر برای اجرایی کردن اهداف کمپین سه شنبه های بدون خودرو  برنامه ریزی و اقدام کنیم.

شهردار منطقه در این جلسه در بخشی از صحبت هایش به اجرای طرح جمع آوری زباله به صورت دو بار در هفته  به سبک کشور های پیشرفته اشاره کرد و افزود:  این طرح به صورت پایلوت در ناحیه سه با هدف  ترویج فرهنگ تفکیک پسماند اجرایی می شود. 

رحمان زاده یکی دیگر از برنامه های این منطقه را اجرای طرح پایلوت توزیع کیسه های پارچه ای برشمرد و اظهار داشت : این طرح برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در دست اجراست که در نظر داریم این طرح را به صورت گسترده تر با مشارکت سرای محلات در محدوده اجرایی کنیم.

 

6b93a52c-11ea-410c-9cc6-9bdfa7d9fa6c