به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، هرساله با نزدیک شدن اربعین حسینی، میلیون‌ها نفر از زائران حرم اباعبدلله الحسین(ع) از شهرهای مختلف ایران به سمت حرم سومین امام شیعیان حرکت می کنند و این مسیر چندین کیلومتری را با پای پیاده طی می‌کنند.

به همین مناسبت پایگاه بسیج شرکت شهروند نیز با هدف زنده نگاه داشتن قیام خونین کربلا، تعمیق فرهنگ عاشورا و تقویت روحیه معنوی پرسنل شاغل در این شرکت، کاروانی از کارکنان بسیجی مشتاق امام حسین (ع) را به کربلای معلی اعزام کرد تا در این ایام منتهی به اربعین حسینی، بتوانند با پیاده روی در مسیر نجف تا کربلا، این سنت حسنه را در کنار سایر هموطنانمان به جای آورند.

همچنین علاوه بر کاروان اعزامی شهروند به سرزمین نینوا، پایگاه بسیج این شرکت برای رفاه حال زائران حسینی، با برپایی موکب‌ امام رضا (ع) در عمود 707 و به نام بسیج شهرداری تهران، ضمن همراهی با اکثر مردم شهرهای مختلف که در این مسیر خیمه و چادر برپا کرده اند و با تمامی دارایی خود به مردم خدمت می‌کنند، به زوار و عاشقان آن حضرت خدمات دهی خواهد داشت.

گفتنی است این کاروان 12 نفره از بسیجیان شرکت شهروند در قالب یک سفر 20 روزه و از طریق اتوبوس به مرز ایران و عراق و پس از آن به کربلای معلی اعزام شده اند.