به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر گفت: به منظور ارایه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار تهران تا سه روز پس از اربعین تا زمان بازگشت زائران به صورت شبانه روزی در مرز چذابه تداوم دارد .

وی با اشاره به حضور کم نظیر زائران اربعین حسینی درمرز چذابه گفت: از ابتدای مهر ماه و همزمان با عبور نخستین گروه از زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی چذابه، خدمات شهرداری منطقه چهار به 338 هزار نفر از زائران در فضای 12 هکتاری این پایانه آغاز شد.

"محمددوست" با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه چهار در مدت حضور 20 روزه در پایانه مرزی چزابه گفت: با آغاز فعالیت بیش از 450 موکب در محدوده مرز چذابه، از دهم مهر ماه تا کنون 460 تن زباله از مسیر تردد زائران در محدوده پایانه چذابه جمع آوری شده است .

وی تصریح کرد: احداث، بازسازی و نگهداری 190 چشمه سرویس بهداشتی ثابت و سیار در مسیر راهپیمایی زائران از دیگر اقدامات منطقه چهار در پایانه مرزی چذابه است.

شهردار منطقه 4 افزود: به منظور افزایش بهداشت عمومی  زائران، تخلیه زباله های30 مخزن مکانیزه در فضای 12 هکتاری پایانه مرزی چذابه به همراه رفت و روب و پاکسازی محل تردد زوار از طریق 100 نیروی خدماتی به صورت شبانه روزی تا پایان مهر ماه ادامه دارد.