به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه15، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها برای شهروندان، دانش آموزان و پرسنل شهرداری منطقه با هدف آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده ، هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

مختاری به اجرای برنامه های ورزشی در محله ها اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فوتبال دستی، تنیس روی میز، والیبال و دارت در محله ها، برگزاری مسابقات بومی محلی و برپایی همایش پیاده روی به سمت مزار شهدا و مراسم غبار روبی مزار مطهر شهدا از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: برگزاری خیابان ورزش در بوستان آزادگان، برپایی همایش دوچرخه سواری در بوستان آزادگان، اجرای بازی های تفریحی مدارس در مدرسه امام صادق (ع)محله مشیریه، اجرای برنامه گردش در کوه در ارتفاعات دربند و درکه، برپایی نمایشگاه ورزشی در محله بروجردی، برپایی زیارت عاشورا توسط فعالان ورزشی در محله اتابک، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کودکان در سرای محله ابوذر، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و مهارت های حرکتی طناب کشی ویژه بانوان، برگزاری مسابقات پارالمپیاد ویژه نابینایان، برگزاری مسابقات سالمندان، برپایی کارگاه های آموزشی و اجرای رقابت های دهگانه ی پارکی از دیگر برنامه های این هفته است.

مختاری با اشاره به اینکه مسابقات شطرنج، دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی برای پرسنل برگزار می شود، افزود: بهره مندی پرسنل از استخر و اماکن ورزشی و اعزام تیم کوهنوردی منطقه 15 به قله خلنو به ارتفاع 4375 متر واقع در فشم از جمله برنامه های این هفته است.

شایان ذکراست، ویژه برنامه های هفته تربیت بدنی در منطقه 15 از 26 مهرآغاز شده و تا دوم آبان ماه با اجرای 30 عنوان برنامه ورزشی ادامه دارد.