به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام وضعیت هوا در روز سه شنبه، نسبت به پاکسازی کانال ها و انهار با استفاده از چهار اکیپ اقدام شده است.

وی افزود: قبل از شروع بارش ها نسبت به استقرار ۱۰ اکیپ کارگری با تجهیزات کامل نظیر؛ چتر، بیل، کج بیل ،جارو و همچنین تجهیزات فردی کارگری از حمله چکمه و دستکش انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست تاکید کرد: تعداد ۸ دستگاه خودرو شامل خاور و مینی پک در محل های استقراری، آماده به کار می باشند تا در صورت نیاز در اسرع وقت نسبت به جمع آوری هر نوع ضایعاتی که از مناطق بالادست سرازیر می شود اقدام کنند.

مددی همچنین با اشاره به استقرار خودروهای ۱۳۷ در محدوده منطقه۹ اظهار کرد: خودروهای ۱۳۷ با تجهیزات کامل اعم از موتور برق، پمپ، کف کش و دستگاه هوا برش آماده انجام عملیات اجرایی برای مقابله با آبگرفتگی معابر می‌باشند.

وی به دیگر اقدامات پیش بینی شده فصل بارش در منطقه۹ اشاره کرد و عنوان داشت: تعداد ۱۵۰۰ عدد از کیسه های شنی تحویل نواحی یک و دو شده که به لحاظ اهمیت موضوع، کیسه های شنی و کف کش مازاد در واحد موتوری سنگین آماده به کار می باشند تا در صورت نیاز و اشکال فنی هر یک از تجهیزات در نواحی آماده جایگزینی برای بازگشایی به موقع معابر و تسهیل در تردد شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری باشد.