به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان اینکه علیرغم بارندگی های اخیر معابر منطقه چهار باز و تردد روانی را شاهد بودیم گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح معابر و طغیان احتمالی مسیل ها و کانال ها، مرمت و بهسازی جداول ، انهار و کانیوها، همچنین کانال ها و مسیل های سطح منطقه در فضایی به مساحت 3500 متر طول در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ویژه عمرانی، مرمت و احداث 2600 متر طول جدول، نهر و کانیو، 600 متر کف کشی انهار به همراه مرمت 300 متر از کانل های عبادی و ابوذر در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

شهردار منطقه چهار در ادامه از استقرار عوامل خدمات شهری ثابت شبانه در سطح معابر خبر داد و گفت: به منظور رفع آب ماندگی ها و گشایش مسیر تردد عابران، بیش از چهارصد نفر نیروی خدماتی در کنار کانال ها و مسیل های پرخطر سطح منطقه مستقر هستند.

"محمددوست" افزود: بهسازی بزرگراه شهید صیاد شیرازی شمال به جنوب قبل از پل شهید زین الدین، اجرای  عملیات رفع انسداد نهر تقاطع بزرگراه رسالت با کرمان شمالی و رفع انسداد نقاط آبگیر بزرگراه شهید باقری از دیگر اقدامات صورت گرفته در آستانه بارش های اخیر است.