به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک رضا عبدالملکی، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: دیواره های شهری شمال تهران در مجاورت بزرگراه ها، میادین، معابر اصلی، مراکز عمومی و فرهنگی با اجرای طرح های گرافیکی، از جمله اجرای قطعات سیاه مشق، خط نقاشی، بوم بنرها و... به صورت یک گالری هنری زیباسازی شد.

وی افزود: بزرگترین گالری هنری اجرا شده در دیواره بلوار رشیدالدین فضل ا...است که به طول 1 هزار و 500 متر مربع با استفاده از اشعار مولانا، حافظ و نصب بوم های بنری از مراکز تفریحی و گردشگری منطقه یک از جمله کاخ و بوستان نیاوران ، موزه سینما و... به صورت شبانه روزی طراحی و اجرا شد.

عبدالملکی تصریح کرد: دیواره بیمارستان شهدا به طول 200 متر مربع نیز با استفاده از مضامین شفاء و توکل به خدا و اشعار امید بخش نقاشی شده است.

معاون شهردار منطقه یک افزود : اجرای احادیث و آیات با مضامین نعمات الهی و رحمانیت خداوند بر دیواره های مسیر کوهنوردی درکه از دیگر اقدامات است.

وی اجرای این طرح ها را با همکاری گروه های دانشجویی دانست و گفت: اجرای نقاشی در مقابل ساختمان شهرداری منطقه یک به طول 24 متر مربع ، ضلع شمال میدان تجریش و دیواره سینما بهار به طول 200 متر مربع و دیواره بزرگراه شهید چمران نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره) به طول 175 متر مربع از دیگر اقدامات اجرا شده است.