به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات حفاری و اجرای شمع در مسیر جنوب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری که از کنار گودهای موجود آغاز شده است، با هدف حفاظت از معبر در مقابل خطر فروریزش ادامه دارد و از مجموع 76 حلقه شمع موردنیاز برای تکمیل این مسیر فقط عملیات حفاری و اجرای 20 حلقه شمع باقی مانده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، تکمیل عملیات احداث شمع ها و سرشمع ها به معنای فراهم شدن امکان آغاز عملیات خاکی و در نهایت تکمیل مسیر جنوب به شرق این تقاطع غیرهمسطح است.

گفتنی است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، در حالی آذرماه سال 1396 به بهره برداری رسید که مسیر دسترسی جنوب به شرق و بخشی از باند کندرو غرب به شرق تقاطع، به دلیل مجاورت با گودهای عمیق پروژه های ساختمانی، امکان بهره برداری نداشت. بهره برداری از این مسیر در کنار گشایش باند کندرو غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در محل تقاطع با محور 45 متری شهید باقری، زمینه ساز تسهیل دسترسی ساکنان شهرک شهید باقری به مرکز و شرق پایتخت خواهد بود.