به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به تدابیر و برنامه های ویژه برای استفاده بهینه دانش آموزان و دانشجویان دختر از امکانات تفریحی فرهنگی ورزشی پردیس بانوان گفت: این مجموعه با ارائه تخفیف های مناسب به آنان برای استفاده از استخر، ایستگاه دوچرخه، کارتینگ و رستوران اردوهای دانش آموزی و دانشجویی برپا می کند و با استقبال خوب مدارس و دانشگاه ها روبرو شده است.

وی با اشاره به بازسازی استخر و مجموعه آبی این بوستان گفت: از سال گذشته اقدامات اساسی برای بازسازی کامل این مجموعه و افزایش رضایت بانوان انجام شده و بخش آبی این مجموعه همه امکانات کافی برای بهره مندی بانوان از جمله استخر بزرگسالان، کودکان، سونا و جکوزی داراست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: پردیس بانوان با 27 هکتار مساحت از جمله نقاط گردشگری شهر تهران نیز محسوب می شود و از این رو پذیرای گردشگران است.

مختاری به برگزاری برنامه های مناسبتی و ملی و مذهبی در این بوستان اشاره کرد وگفت: پویش ملی «ارتقای نشاط و سلامت زنان با ورزش» با همکاری اداره سلامت و تربیت بدنی  شنبه 11 آبان از ساعت 8 تا 10 صبح در این مجموعه برپا می شود.

شایان ذکر است؛ مدارس، ارگانها و سازمانها به منظور بهره مندی و هماهنگی از بوستان پردیس بانوان با واحد روابط عمومی این مجموعه با شماره تلفن 33461621 تماس بگیرند.