به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،  عبدالرضا داودی شهردار ناحیه۴ با اعلام این خبر گفت: طرح های جهادی نگهداشت امکانات ، تجهیزات و المان های شهری با استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های شهروندان و همچنین پیام های شهروندان از طریق سامانه های مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در دستور کار قرار گرفت و با محوریت محلات آغاز شد.

وی افزود:  در این بازدید ها  موضوعات و مشکلات شهری در حوزه های خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و شهرسازی به مرحله اجرا درآمد.

شهردار ناحیه ۴ اضافه کرد: در حوزه خدمات شهری موضوعات مربوط به فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی مشاغل، مدیریت پسماند، محیط زیست و مسیل ها و قنوات در محلات  اجرا شد.

داودی اضافه کرد: لکه گیری آسفالت و نوارهای حفاری، مرمت جداول، رفع مشکلات فنی انهار، بهسازی پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها و درزگیری آسفالت  و معابر محلی از دیگر اقدامات این طرح است.

وی با اشاره به اقدامات ترافیکی طرح جهادی نگهداشت معابر شهری گفت: ساماندهی تمامی تابلوهای ترافیکی و اسامی معابر، حذف زوائد فیزیکی، تعویض استوانه ها و مرمت نیوجرسی ها، مرمت سرپناه ایستگاه های اتوبوس و بهسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی از جمله موضوعات طرح جهادی نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

شهردار ناحیه ۴ ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری را از موضوعات کلی و مهم طرح مینیاتوری عنوان کرد و گفت: رفع آسیب های اجتماعی ناشی از فضاهای بی دفاع شهری و افزایش امنیت تردد شهروندان در این فضاها، دیدار با خانواده شهدای و دلجویی از نیازمندان و مستمندان و حمایت از مساجد از دیگر اقدامات این طرح است.