به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار" معصومه سادات عمارتی" با بیان این خبر افزود: همزمان با ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) وآغاز هفته وحدت ویژه برنامه های ورزشی و مسابقات متنوعی در رشته های بومی محلی، ایروبیک، داژبال و ... در ایستگاه های فعالیت بدنی بوستان های سطح محلات برگزار می شود.

وی در ادامه گفت : در راستای ترویج بازیهای فکری و تحکیم بنیان خانواده با محوریت تفریحات خانوادگی ورزشی؛ جشنواره خانوادگی بازی های فکری با شعار " همه با هم دور یک میز بازی" روز سه شنبه 21 آبان ماه در محله شمیران نو آغاز می شود.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار همچنین از اجرای پویش دوشنبه های ورزشی خبر داد و گفت: ویژه برنامه سی و یکمین هفته پویش "دوشنبه های ورزشی" با رویکرد ورزش جانبازان و معلولین در بوستان غدیر که یکی از بوستان های مناسب سازی شده ویژه معلولین است اجرا خواهد شد.

عمارتی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در نخستین بوستان بانوان منطقه چهار گفت: با توجه به افتتاح بوستان حدیدچی ویژه بانوان در منطقه چهاربرگزاری اردوهای تفریحی ورزشی همراه با اجرای مسابقات ورزشی ویژه بانوان نیز در این فضای مفرح برنامه ریزی شده است.

گفتنی است طرح خیابان ورزش نیز همزمان باآغاز هفته وحدت در محلات تهرانپارس غربی و جوادیه با هدف ایمن سازی فضای خیابان جهت تفریح و ورزش کودکان کلید خواهد خورد.