به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: دو کاروان مهربانی با عنوان «رژه نمادین» متشکل از فرهیختگان و هنرمندان منطقه فردا همزمان با برپایی دو جشن بزرگ در محله اتابک و رضویه با اهدای شاخه گل و کارت پستال حاوی پیام وحدت به شهروندان این روز خجسته را به آنان تبریک می گویند.

وی ادامه داد: کاروان نخست در حاشیه جشن بزرگی که از ساعت 10 در بوستان کوهسار محله رضویه برگزار می شود، حرکت خواهد کرد و کاروان  دوم نیز ساعت 13 از مقابل سرای محله اتابک تا محل برگزاری جشن در مجتمع شهیدان جعفرنژاد در انتهای خیابان ذوالفقاری حرکت می کند.

محمدی در ادامه به تشریح ویژه‌ برنامه‌های متنوع این هفته اشاره کرد و افزود: برپایی جشن بزرگ میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در نواحی 7 گانه، اجرای برنامه «پیام آور مهر» با برپایی سکوی پرده خوانی در مدح پیامبر مهربانی ها و امام جعفر صادق (ع) و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وحدت و برادری و اهدای جوایز به نفرات برگزیده از جمله این برنامه ها است.

شهردار منطقه  با اشاره به اینکه از برنامه و جشن های مردمی میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع) حمایت می شود، گفت:  نمایشگاه کتاب با موضوع کتاب وحدت و فروش کتاب با تخفیف ویژه به شهروندان نیز در محله ها و مساجد منتخب برپا است.

وی گفت:  هفته وحدت فرصت مناسبی است که می تواند امت اسلامی را حول محور ولادت و ولایت پیامبر گرامی اسلام جمع کرده و به همگرایی و همسویی آنان کمک کند.

محمدی در پایان به تشریح اقدامات اداره زیباسازی در آذین بندی معابر، میادین و ساختمانهای اداری شهرداری پرداخت و گفت: میادین بسیج، شیرازی، شاهد، ثامن الحجج(ع)، امام رضا(ع)، پل بسیج، خیابان خاوران، اطراف و داخل پایانه خاوران با 5 هزار متر ریسه پرچمی، هزار و 500 متر ریسه نوری و نصب 15 بنر پرتابلی با محوریت احدایث و بیانات پیامبر اکرم(ص) آذین بندی شد.