به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین هفته وحدت برنامه جشن "بهار مهربانی" ویژه مسافران مترو در ایوان انتظار حضرت ولی عصر(عج) برگزار می شود.
در این برنامه که به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری و مشارکت سازمان زیبا سازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی مسافران مترو و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی و هم‌چنین به منظور ایجاد فضای بانشاط در ایستگاه های مترو برگزار می شود، مجموعه برنامه های شاد و مفرح فرهنگی و هنری در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد. 
برنامه "بهار مهربانی" شامل قسمت‌های متنوعی هم‌چون اجرای سرود و هم‌خوانی با موضوع هفته وحدت، میز نقاشی کودکان، ایستگاه بازی و ورزش است. همچنین غرفه های هنری کارگاه هنر، خوشنویسی، تصویرسازی، منبت‌کاری، معرق،‌ سفال و سرامیک و کارگاه ساخت عروسک مبارک از دیگر بخش‌های این برنامه فرهنگی و اجتماعی است. "بهار مهربانی" از ۱۹ الی ۲۳ آبان سال جاری و از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پذیرای مسافران ایستگاه متروی میدان حضرت ولی عصر(عج) است.
هم چنین به مناسبت هفته وحدت و به منظور ایجاد فضای بصری مناسب با این هفته، در گذرگاه های فرهنگی مترو نمایشگاه عکس و پوستر برگزار می‌شود.
 مسافران مترو در ایستگاه های شهدای هفتم تیر و ارم سبز به تماشای نمایشگاه پوستر "حبل‌الله" دعوت می‌شوند. ایستگاه‌های توحید و پیروزی نیز محل نمایشگاه "پیامبر خوبی ها" شامل آثاری از هنرمندان هنر خوشنویسی است و نیز نمایشگاه عکس پشت صحنه فیلم سینمایی "محمد صلی الله" اثر مجید مجیدی در ایستگاه متروی دروازه شمیران در معرض تماشای مسافران مترو قرار دارد.