به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت افزود: افزایش آمار سفر با مترو بخاطر زحمات کارکنان شرکت و پیمانکاران نگهداری تجهیزات ثابت و متحرک است و تمامی تلاش خود را می کنیم که شاهد بهبود مستمر خدمات رسانی در متروی تهران باشید.
وی با اشاره به اینکه سرویس دهی در خطوط متروی تهران و حومه با کمترین نقص انجام می شود تصریح کرد: یکی از نقاط قوت متروی تهران ایمنی و سرویس دهی به موقع آن است اما در بعضی مواقع نقض فنی موقت در قطارهای مترو اتفاق می افتد که آن خرابی ها ناخواسته و حداقل است، اما تمامی تلاش خود را برای کاهش‌این اختلالات به کار خواهیم گرفت.
وی گفت: کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو شهروندان تهرانی را به استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری ترغیب کرده است امسال نیز توانستیم به مدد کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار ها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم و با افزایش مسافر شاهد شکسته شدن رکورد جابجایی روزانه مسافر در روز سیزدهم آبان ماه بودیم.
نوبخت افزود: سیزدهم آبان ماه ۱۳۹۷، یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۶۸۷نفر با خطوط متروی تهران و حومه جابجا شده بودند که این رقم امسال به یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۱نفر رسید که بیش از ۷ درصد افزایش مسافر را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: آمار جابجایی مسافر در آبان ماه ۹۸ نیز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.