به گزارش اکونا پرس،

   به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار"معصومه سادات عمارتی" با اعلام این خبر گفت : به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن جشن میلاد با سعادت حضرت محمد(ص)  برنامه های شاد و متنوع  در بوستان پلیس ، مساجد ، سرای محلات و  مراکز فرهنگی منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبراسلام در بوستان پلیس اشاره کرد و افزود: در شب میلاد پیامبر اسلام (ص)   ویژه برنامه های مختلفی شامل اجرای موسیقی ، مسابقه، مداحی و .. با مشارکت تشکلهای مردمی در بوستان بزرگ پلیس  برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به تشریح دیگر برنامه های هفته وحدت همچون سکوی پرده خوانی در محلات منتخب ، برگزاری مسابقه کتاب با «موضوع وحدت » در سرای محلات و سایر مراکز فرهنگی و اهداء جوایز در مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با توجه به تقارن روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد .

عمارتی ابراز امیدواری کرد:  امید است با اجرای این برنامه ها بتوان گامی هرچند کوچک در جهت تحقق رهنمودها و آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی در تعالی اهداف و ارزش¬های والای هفته وحدت و ایجاد حس شور و نشاط در ایام شادی اهل بیت (ع)، با محوریت برنامه های فاخر فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و سرگرمی برداشت .