به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مصطفی سلیمی شهردار این منطقه گفت: نیروهای خدمات شهری  از اولین ساعات بارش برف، برای خدمات دهی مطلوب به شهروندان در معابر و بزرگراه های منطقه مستقر هستند به طوری که تحت تاثیر اقدامات صورت گرفته توسط این نیروها، در حال حاضر  تمامی بزرگراه ها، ایستگاه های اتوبوس تندرو و معابر اصلی و فرعی محدوده منطقه  باز و تردد در حال انجام است.

وی ابراز داشت: براساس اعلام سازمان هواشناسی و رصد سایت های بین المللی پیش بینی هوا، به منظور کنترل مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف نسبت به آماده باش کامل نیروهای انسانی و فراهم آوردن تجهیزات و امکانات لازم در این زمینه اقدام شده است.

سلیمی اذعان داشت: با هدف افزایش راندمان سطح خدمات رسانی به شهروندان و فراهم آوردن شرایط مساعد برای ترددهای روزانه شهروندان و عبور و مرور وسایل نقلیه، نیروهای خدمات شهری آماده خدمات رسانی و رصد مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف شدند.

وی افزود: از ساعت های اولیه بارش برف، تمامی نیروهای خدمات شهری،  بزرگرا ه ها و معابر درجه یک را باز کرده سپس مقابل مدارس و بیمارستان ها را از برف پاکسازی کردند.

به گفته شهردار منطقه 3، با توجه به حجم برف بر روی درختان، نیروهای انسانی فضای سبز اقدام به برف تکانی آنها کردند. 

سلیمی ابراز داشت: رانندگانی که قصد تردد در معابر شمالی تهران را دارند در صورت ضروری نبودن از تردد در خیابان ها و معابر شمال تهران خودداری نموده و در صورت نیاز به تردد ضمن رعایت نکات ایمنی ، فاصله مناسب از خودروهای دیگر و سرعت مجاز از تجهیزات ایمنی نظیر لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده نمایند.