به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف ، کلیه  مخازن دپوی شن مخصوص در سطح معابر منطقه یک تکمیل و  تیم‌های ستاد برف روبی و خدمات شهری این منطقه در حالت آماده باش بودند.

وی با بیان این که در ساعاتی که برف شروع به بارش کرد ترافیک معابر سنگین بود گفت: بارش‌ها در ساعت ابتدایی روز یعنی حوالی ساعت 7:20 دقیقه امروز تا8:40  دقیقه  که ساعت پیک ترافیک بود آغاز و بارش برف بسیار سنگین بود و باعث شد  کل معابر سطح منطقه سفید پوش، ترافیک سنگین و امکان تردد ماشین آلات برف روب امکان پذیر نباشد.

موسوی افزود: در حالت عادی در این ساعت معابر منطقه پر تردد است  و بارش برف نیز باعث تشدید این ترافیک شد.

شهردار منطقه یک با بیان این که بارش برف و ترافیک سنگین در معابر سبب شد که ماشین آلات شهرداری نتوانند کار خود را انجام دهند تصریح کرد: ما به دلیل عدم سرویس دهی ماشین آلات برف روب و شن پاش مجبور شدیم که متوصل به عوامل انسانی شده و در حال حاضر نیز نیروهای انسانی در حال پاک سازی معابر هستند.

وی گفت: در حال حاضر معابر نیاوران، سه راه یاسر و غیره ترافیک سنگین نسبت به سایر معابر دارند و تمام تلاشمان این است که در درجه اول نسبت به پاک سازی معابر اصلی و بزرگراهی اقدام کرده و بعد از آن به سراغ معابر درجه دو و کوچه‌ها خواهیم رفت.