به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حجت الاسلام رسولی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: این همایش با حضور 870 پرسنل بسیجی منطقه، پنج آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90درصد پرسنل شهرداری منطقه 15 حوزه پایگاه مقاومت بسیج هستند، بیان کرد: نتیجه این امر گسترش وفاق و همدلی در بین پرسنل و ایجاد روحیه کارِ گروهی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه با اشاره به اینکه بسیج افتخار امروز و دیروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است افزود: دیروز بسیج در عرصه نبرد حق علیه باطل و امروز در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و جهاد سازندگی خوش درخشیده و مایه مباهات است.

حجت الاسلام رسولی اضافه کرد در این هفته ویژه برنامه هایی در راستای تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی، جلوگیری از نفوذ دشمن، تقویت روحیه استکبار ستیزی و ایستادگی ملی برگزار می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه به تشریح این ویژه برنامه ها پرداخت و افزود:  برپایی ایستگاه صلواتی همراه با اهدای گل، شیرینی و شکلات و قرائت زیارت عاشورا با حضور خواهران بسیجی در پردیس بانوان، مراسم عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام منطقه و حضور بسیجیان  منطقه در اجتماع عظیم بسیجیان شهرداری تهران از جمله این برنامه است.

وی ادامه داد: بسیجیان منطقه روز پنج شنبه در همایش پیاده روی خانوادگی بسیجیان که به صورت سراسری در بوستان چیتگر برگزار شد؛ شرکت کردند و روز جمعه نیز در نماز جمعه حضور پرشوری داشتند.