به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش،  تورج فرهادی ،شهردار منطقه ،  توجه به موضوعات درمانی و آموزشی را از مهمترین مقوله های مد نظر خواند و توجه به آن را رفع کننده ی بسیاری از معضلات و دشواری های موجود در حوزه های مختلف کشور برشمرد.

شهردار منطقه شش با بیان این نکته که همکاری های بین سازمانی ، ضامن ارتقای مضاعف کیفیت ارائه ی خدمات به شهروندان می شود، گفت: دست اندرکاران این بخش از کلان شهر تهران، در چارچوب قوانین، قواعد و ضوابط تعیین شده، آماده ی ارائه ی خدمات و مساعدت های مورد نیاز با تمام توان هستند.

فرهادی در ادامه ضمن بیان ویژگی های منحصر به فرد این منطقه از قبیل وجود بیش از ۳۰مرکز پزشکی و درمانی، ۱۸وزارتخانه و سازمان بزرگ، دانشگاه تهران، تربیت مدرس و امیر کبیر ، انرژی اتمی ، کلیساها و کنیسه ها و حضور قابل توجه اقلیت های ارمنی، زرتشتی و کلیمی و...، این منطقه را نه تنها قلب پایتخت، بلکه به لحاظ اهمیت، قلب ایران خواند.

در ادامه صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نیز ضمن تشکر از مساعدت های مسئولان شهرداری منطقه شش، به بیان مهم ترین موضوعات درمانی موجود در منطقه پرداخت که مساعدت مسئولان شهری را طلب می کند.