به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، فروشگاه اینترنتی اُکالا در جهت کاهش هزینه خانوارهای ایرانی، از امروز تا اطلاع ثانوی، سفارشات مردم در شهرهای تهران، کرج و مشهد را در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به درب منازل آنها خواهد رساند تا از این طریق ضمن خدمت رسانی شایسته در رفع سریع نیازهای مردم و کاهش هزینه‌های آن‌ها، ایفای نقش داشته باشد.

در فصل سرما و با تشدید آلودگی هوا، ارسال رایگان سفارشات بیشتر از 50 هزار تومان از طریق سوپرمارکت آنلاین اکالا علاوه بر صرفه جویی در زمان مشتریان عزیز، از ترددهای بی مورد جلوگیری کرده و ضمن کاهش مصرف بنزین، به مدیریت هزینه خانوارهای ایرانی کمک می کند.

گفتنی است؛ هم اکنون 5 هزار کالا بر روی اپلیکیشن و وب سایت اکالا قابلیت سفارش دهی دارد و مشتریان عزیز می توانند از تخفیف های همیشگی این فروشگاه اینترنتی نیز بهره‌مند شوند.

شایان توجه است؛ هموطنان عزیز همچنین می توانند به کمک دستورات و آموزش‌های آشپزی مجله اکالا در خانه، با هزینه کمتر غذایی غذایی سالم‌ آماده کنند . در این بلاگ تلاش شده است تا با آموزش قدم به قدم غذاهای ایرانی، فرنگی و رژیمی، دسرها، فینگرفودها و انواع سس‌ها، مجموعه کاملی از مهارت‌ها به افراد مبتدی و پیشرفته آموزش داده شود.