به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا 3 محور در محله های کیانشهر، ابوذر و اتابک و نیز بوستان گلزار و ساختمان حمل و نقل ترافیک منطقه مناسب سازی شد.

وی به مناسب سازی محور محله کیانشهر ضلع غرب خیابان احدی، ضلع جنوب خیابان آل ابراهیم و ضلع شمالی خیابان ابراهیمی اشاره کرد و افزود: این محور محدوده اطراف دانشکده فنی و حرفه ایی کیانشهر را شامل می شود .

به گفته وی،  ضلع جنوب خیابان بقایی و ضلع غرب  خیابان ذوالفقاری بخش لوستر فروشها برای تسهیل تردد ایمن توان یابان، سالمندان و جانبازان مناسب سازی شد.

حلاجیان ادامه داد:  این اقدامات  با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و در راستای ارتقای کیفیت زندگی توان یابان و با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس جهت مشارکت افراد دارای معلولیت در فراهم آوردن فرصت برابر به آنها در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی همانند سایر افراد، انجام شد.

معاون فنی و عمران منطقه به اقدامات انجام شده در بوستان گلزار اشاره کرد و گفت: در این بوستان ایجاد پارکینگ ویژه توان یابان در نزدیکی ورودی، ایجاد خط کشی عابر پیاده ویژه معلولین، ایجاد رمپ در مسیر های حرکتی، اجرای مسیر ویژه نابینایان ، تجهیز سرویس های  بهداشتی با  نصب دستگرد کمکی عمودی و ایجاد رمپ در ورودی فضای سرویس بهداشتی انجام شده است.

معاون فنی و عمران اضافه کرد: ساختمان حمل و نقل ترافیک منطقه با نصب میله دستگیر در دو طرف کنار پله، راهروها، آسانسور و ایجاد رمپ در ورودی ساختمان برای تسهیل تردد توان یابان ایمن سازی شد.