به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، اولین  همایش ملی بهره وری در مدیریت شهری با مشارکت شورای عالی استان‌ها، سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها، مجمع  شهردارن کلانشهرهای ایران و سازمان ملی بهره-وری ایران، با محور های بهره وری در اقتصاد شهری و روستایی و بهره وری در مدیریت منابع انسانی در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد .

سازمان بهشت زهرا(س) با ایده‌ها و برنامه‌هایی در حوزه هوشمند سازی و بهره وری درمدیریت شهری با برپایی غرفه ای در این همایش شرکت کرد و علاقمندان و مراجعه کنندگان از این غرفه استقبال کردند.

 در این همایش دکتر رحمان نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، مهندس الویری رئیس شورای عالی استان‌ها، محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار پایتخت  و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا کشور، شهرداران کلانشهرها، مراکز استانی و شهرهای مختلف کشور، اساتید و صاحبنظران حوزه مدیریت شهری حضور داشتند.

غرفه سازمان بهشت زهرا(س) در حوزه های هوشمند سازی شهری، مدیریت شیشه ای و سلامت سازمانی و مدیریت هزینه دایر شد و طرح های تطهیرکننده داوطلب، مباشر و پروژه های شاخص و کلان بهشت زهرا(س) در معرض دید شرکت کنندگان همایش قرار گرفت و توسط کارشناسان برای مدعوین توضیح داده شد.

گفتنی است با توجه به کیفیت قابل قبول غرفه بهشت زهرا(س) اکثر مدعوین و مدیران ارشد از این غرفه بازدید کردند. در ابتدا دکتر رحمان نژاد معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور با حضور در غرفه بهشت زهرا(س) ضمن آشنایی بیشتر با خدمات این سازمان از اقداماتی که در حوزه هوشمند سازی و به ویژه مدیریت بحران انجام شده است تقدیر و تشکر کرد و با تکمیل کردن فرم ثبت نام به صورت داوطلبانه عضو کانون تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س) شد.

  در ادامه حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا ی شهرداری تهران نیز در بازدید از غرفه سازمان بهشت زهرا(س) با استقبال از طرح ها و پروژه ها شاخص به ویژه در زمینه کاهش سرانه توقف در بهشت زهرا(س) و هوشمند سازی، با تکمیل  فرم عضو کانون تطهیرکنندگان داوطلب سازمان بهشت زهرا(س) شد.

   روزنامه همشهری با توجه به کیفیت بالای نمایشگاه و غرفه بهشت زهرا(س) گزارش جامعی از حضور این سازمان در نمایشگاه بهره وری تهیه و پخش کرد

photo_2019-12-01_15-32-53