به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در این همایش که با حضور محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار پایتخت، مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از مدیران و مسئولان شهری برگزار شد؛ ایده‌ها و برنامه‌های شرکت‌های و سازمان‌های مدیریت شهری در خصوص بهره‌وری در استفاده از منابع، امکانات و نیروی انسانی طرح و بررسی شد.

بر همین اساس این همایش با حضور و حمایت شرکت خدماتی کالای شهروند برگزار شد که طی آن آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه خدمات نوین فروشگاهی معرفی شد.

به گفته عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، شهروند در دوره جدید مدیریت شهری و طی چند سال اخیر اقدامات قابل توجه و اثرگذاری را در خصوص به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در عرصه خرده فروشی آغاز کرده و می تواند با توجه به وسعت دامنه فعالیتی که دارد نقش مهمی را در بهره وری خدمات مدیریت شهری ایفا کند.

امامی فناوری به کار گرفته شده در فروشگاههای شهروند را حرکتی مثبت و رو به رشد تلقی کرد که توانسته همسو با برنامه های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران زمینه های شکل گیری شهری هوشمند و بهینه را در پایتخت فراهم سازد.

مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند ارتقاء سطح بهره وری در حوزه های مختلف انسانی، انرژی، مالی و ... را حائز اهمیت دانست که به واسطه درک درست از آن و شناخت بهتر مفهوم بهره وری می توان سهم بیشتری از رشد و رونق اقتصادی را به دست آورد.

به گفته میثم طائب مدیر فناوری و اطلاعات شرکت شهروند، در نظر داریم فروشگاه های زنجیره ای شهروند را به عنوان یکی از زنجیره های هوشمند و خلاق به شهروندان بشناسانیم، برای تحقق این چشم انداز تا به امروز فعالیت های مهمی صورت گرفته است به طوری که به جرات می توان گفت شهروند در میان سایر زنجیره های تامین کالا در خصوص به کارگیری از خدمات نوین و بهره وری درست از نیروی انسانی پیشرو است.

گفتنی است همایش ملی بهره‌وری در مدیریت شهری به میزبانی شرکت خدمات اداری شهر و با مشارکت شورای عالی استان‌ها، سازمان شهرداری های و دهیاری‌ها، مجمع  شهردارن کلانشهرهای ایران و سازمان ملی بهره وری ایران؛ در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد و در مراسم اختتامیه که با حضور مهندس هاشمی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد از شرکت شهروند به عنوان شرکت کننده و مشارکت کننده برتر تقدیر شد.