به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، پروژه احداث این مجموعه ورزشی که طی ماه های گذشته و در پی تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر توسعه زیرساخت های ورزشی و فراهم ساختن امکانات لازم برای سلامت شهروندان آغاز شده بود، روز شنبه 16 آذر ماه با حضور مسعود سریع القلم و علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران به بهره برداری رسید.


مجموعه ورزشی آرشا در فضایی بالغ بر 800 متر مربع و دارا بودن چند صد دستگاه ورزشی مدرن و به روز آماده است تا به عنوان اولین مجموعه ورزشی در یک فضای فروشگاهی به مشتریان و شهروندان منطقه 19 خدمات دهی داشته باشد.


شهردار منطقه 19 ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار این مجموعه ورزشی به عنوان یک باشگاه مدرن و به روز در سطح منطقه، بهره برداری از پروژه هایی در مقیاس بزرگ و خدمات محور را گامی ارزنده در جهت تامین رفاه هرچه بیشتر شهروندان دانست که ضمن کمک به سلامت جسم و روان به عنوان یک فضای امن برای سرگرمی‌های سالم، رفاه اجتماعی، کمک به سلامت شهروندان و... برشمرده می شود.


توکلی در ادامه ضمن قدردانی از حمایت ها و همراهی مثبت و سازنده مجموعه شهروند ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و افزایش هرچه بیشتر فضاهایی این چنینی در سطح شهر باشیم.
مدیر عامل شرکت شهروند نیز با بیان اینکه تامین زیرساخت های لازم برای افزایش سلامت و رفاه شهروندان مساله‌ای مهم و کلیدی است، تمرکز مجموعه ای از نیاز ها و خدمات مورد نیاز شهروندان در زیر یک سقف را موجب رضایت هرچه بیشتر مردم و بهره وری مناسب در خدمات شهری تلقی کرد.