به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، "معصومه سادات عمارتی" با بیان این خبر گفت : کمپین کتاب رسانی به منظور جمع آوری کتاب اهدایی از طرف شهروندان و ارسال به مناطق محروم در نواحی 9 گانه در هفته کار داوطلبانه که از 14 تا 20 آذر به مدت یک هفته در جریان است تشکیل شده است . 

وی در ادامه به جمع آوری کتب اهدایی از سوی شهروندان داوطلب به شهرداری اشاره کرد و افزود : پس از جمع آوری نسبت به تقسیم بندی کتابها با توجه به گروه سنی و موضوع اقدام و سپس به محلهای مورد نیاز که قبلا نیاز سنجی آن انجام گرفته ارسال می شود .  

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار با اشاره به اینکه ترویج کار داوطلبانه و خیر در میان شهروندان علاوه بر به وجود آوردن احساس مسئولیت در قبال هموطنان نیازمند باعث می شود تا روحیه مشارکت و همدلی نیز در شهر افزایش یابد گفت :در هفته کار داوطلبانه نواحی با مشارکت خیرین محلی خدمات مختلفی در امور فرهنگی ، اجتماعی ، عدم آسیب  و امرسلامت  به شهروندان ارائه می شود.

عمارتی با اشاره به دیگر برنامه های این هفته در منطقه چهار گفت: از دیگر برنامه های  هفته کار داوطلبانه می توان به راه اندازی ایستگاه های اهدا خون ، انجام تست فشار خون و قند خون از خانواده معزز شهدا  ، چکاپ رایگان پزشکی شهروندان در نواحی و سرای محلات ،  برگزاری کلاسهای آموزشی در سرای محلات20 گانه و تعدادی از مدارس منتخب به صورت داوطلبی توسط مدرسین آموزشگاه ها و پخش فیلم آموزشی در ساختمان ادارات اشاره کرد .  

وی اظهار امیدواری کرد و افزود: امید است با اجرای این برنامه ها بتوانیم در جهت افزایش اعتماد اجتماعی و مشارکت هدفمند و منسجم تمامی گروههای اجتماعی گام موثرتری برداریم