به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت:  این همایش از ابتدای خیابان بعثت خیابان 17 شهریور به منظور تسهیل مشارکت شهروندان و ترویج فرهنگ کارداوطلبانه، ارتقای سرمایه اجتماعی و جلب و توسعه همکاری های مردمی توسط مدیران شهری انجام می شود.

وی به سایر برنامه های انجام شده در این هفته اشاره کرد و گفت: انجام مشاروره های فردی برای معتادین آماده ترک اعتیاد توسط گروه های خودیاری و نارانان در بوستان فجر و نظافت و شست وشوی کلاس و اتاق های کودکان کار  در مرکز خدمات اجتماعی توسط پرسنل این مرکز به اجرا درآمد.

مختاری اضافه کرد: سازمانهای مردم نهاد نیز به منظور آشنایی شهروندان و تشویق آنان به انجام کار داوطلبانه از امروز به مدت سه روز در پایانه خاوران ایستگاه اطلاع رسانی برپا می کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: کودکان مرکز پرتو در این هفته به همراه مربیان خود به جمع آوری برگهای خشک بوستان شهدای گمنام و بعثت می پردازند تا با فرهنگ کار داوطلبی آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونین حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران نیز فردا در مددسرای خاوران می روند و به مددجویان غذا توزیع می کنند.

شایان ذکر است؛ روز گذشته معاون اجتماعی فرهنگی و فنی و عمران منطقه با حضور در مرکز خدمات اجتماعی با کودکان گفتگو کردند و ضمن توزیع غذا،  ظروف آنها را شستند.